Következő posztunkat egy lelkes hölgy írta, fogadjátok szeretettel!
Szőrmarketing - Avagy miről könnyű megjegyezni a politikust
Jutott ez eszembe az előbb olvasott cikkről - Négy nap alatt három különböző hajviselettel fotózták le Silvio Berlusconi olasz kormányfőt. Ez az, ami most lázban tartja az olasz sajtót.
Gondolkoztam, vajon nálunk is foglalkoznának-e egy ilyen hírrel. Innen pedig rögtön beugrottak az EP-választásokra készült tavalyi karikatúrák Bokros Lajosról, Habsburg Györgyről, vagy az újbudai időközi kampányban bevetett bajuszkommandó. Vagy az, amikor láttam egy-egy embert viccesen megpödörni a nem létező bajszát, így mutatva ki szimpátiáját. Lehet, hogy hirtelen viccesnek vagy őrültségnek hangzik, de itt a bizonyíték arra, hogy beválik. Beválik, mert rögtön beugrott ez a lámpára ragasztott kép:
Amin például Csapody Miklós látható, és így mindenki összeköti magában: bajusz plusz zöld = MDF.
Az MDF kirívó módon egy újfajta kampánystratégiát vezetett be, a humort. Azt, amire az emberek a legjobban vágynának, de nem kapják meg. Pedig úgy látszik, hogy működik. A szomorú valóságot némi vidámsággal keverve kell adagolni, máris könnyebben dolgozható fel.
Szóljatok, ha rosszul látom, de Debreczeni József is büszkélkedhet némi szőrzettel az orra alatt. Így a sor tovább bővült:
Sőt, ahogy kutatok úgy tűnik, hogy a 2010-es választások kiemelt indulói közül Mesterházy Attila sem szeretne kimaradni, bár ő még (újra)növeszthetné a magáét
Reméljük, hogy az idei év kabalája lesz ez a figyelemre méltó szőrzet az arcon, és rövidesen a többi képviselőjelöltünk is megteszi majd a szükséges lépéseket. Az biztos, hogy csodás fotósorozat születhetne belőle…